Nici n-am revenit în România, că deja aștept cu nerăbdare ce urmează.
Pe 14-15 noiembrie ne vedem la GPEC Summit, la Crystal Palace Ballrooms din București.
Ce se întâmplă acolo?
Cel mai mare eveniment al anului în E-Commerce și Marketing Online cu speakeri internaționali și români de prestigiu, keynote-uri și panel-uri de dezbatere în cadrul cărora poți adresa întrebările tale de e-commerce la care ai dorit mereu să știi răspunsul.
Speakeri internaționali:
- Rob Siefker- directorul echipei de Customer Loyalty de la Zappos.com, gigantul retailer online de fashion la nivel mondial deținut de Amazon.
- Tomi Ahonen- considerat de revistă Forbes drept Expertul nr. 1 în Mobile la nivel mondial.
- Karl Gilis- unul dintre cei mai influenți specialiști în optimizarea ratei de conversie pe plan internațional.
- Erkan Soy, directorul pentru Europa Centrală și de Est al Criteo, una dintre cele mai mari companii de Performance Marketing din lume.
Speakeri români:
Elisabeta Moraru (Google România), Valentin Radu (Omniconvert), Alexandru Lăpușan (Zitec), Anabela Luca (adLemonade), Antonio Eram (mobilPay), Marius Costin (PayU), Sorin Sfetcu (iProspect), Liviu Taloi (Ecompedia), Matei Psatta (Vola), Mugur Frunzetti (Retargeting), Andrei Cânda (iSense Solutions), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile) – sunt doar câțiva dintre speakerii care vor împărtăși cu audiența cele mai noi informații din domeniu, livrând conținut premium și direct aplicabil pentru magazinele online.
În premieră la GPeC SUMMIT vor fi prezentate rezultatele Studiului privind Situația Pieței de E-Commerce din România 2017, studiu realizat de GPeC și iSense Solutions în intervalul martie-aprilie 2017, pe un eșantion reprezentativ la nivel național. Participanții vor afla cele mai noi cifre de piață, comportamentul consumatorilor online, cât cheltuiesc, ce tipuri de produse cumpără cel mai mult, ce își doresc de la magazinele online, care le sunt temerile când vine vorba de e-commerce și multe alte informații în exclusivitate despre situația actuală a pieței.
Statisticile sunt deosebit de importante pentru magazinele online, precum și pentru presa de specialitate – iar ele vor fi completate de ultimele rapoarte Google România despre căutările utilizatorilor și de unde cumpără online consumatorii finali.
Pe lângă cele mai noi cifre și statistici de piață, subiectele dezbătute în cadrul GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai vizează cele mai importante aspecte care contribuie la succesul unui magazin online și la creșterea industriei: Usability & Customer Experience, Client Service, Loializare și retenția clienților, Conversion Optimization, Mobile, Marketing Online, Google Analytics, Google AdWords, Content Marketing, SEO, E-Mail Marketing, Social Media, Marketing Automation, Strategii de abordare a clienților, Recomandări practice pentru magazinele online etc.
“Spre deosebire de alte conferințe din domeniu, la GPeC ne-am concentrat întotdeauna să aducem conținut relevant pentru audiență, informații utile, direct aplicabile în business. Vrem ca participanții să pornească spre birou cu multe idei și chestiuni concrete care să îi ajute să se dezvolte, să vândă mai mult, să aibă o afacere online de succes – de aceea, recomand oricărei companii care activează în e-commerce să nu rateze GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai”, spune Andrei Radu (CEO & Founder GPeC).
Subiectele dezbătute în cele 3 zile de GPeC SUMMIT, lista speakerilor prezenți la eveniment și programul pe zile și pe ore le găsești pe website-ul GPeC.
Te așteaptă networking la superlativ, 18 ore de conținut premium, invitați de renume și un adevărat spectacol al cărui principal actor ești TU.
Este un eveniment de calitate , de la care îți recomand să nu lipsești dacă ești pasionat și lucrezi în E-Commerce și Marketing Online.
Te poți înscrie aici.
Abia aștept să ne vedem acolo!
Foarte frumos, abia aștept sa ne povestești cum a fost la eveniment.