Mâine, 19.09.2016, Autoritatea Națională pentru Turism și Google România ne invită la evenimentele din cadrul Caravanei “Managementul Destinațiilor: Online & Offline”, destinate tuturor actorilor implicați în industria turistică locală și regională.
Fiecare eveniment va detalia viziunea Autorității Naționale pentru Turism în ceea ce privește dezvoltarea turistică a regiunilor României.
De asemenea, Google va prezenta o introducere în marketingul online pentru companiile de turism.
De la această întâlnire aflii cum te poți implica activ în dezvoltarea turismului din regiunea ta.
Evenimentele sunt dedicate tuturor actorilor implicați în turism: autorități publice, întreprinderi mici și mijlocii din industria de ospitalitate, organizatori de activități culturale sau sportive, organizații non-guvernamentale, agenții de turism, studenți care intenționează să lucreze în această industrie – și nu numai.
Dacă în activitatea ta profesională interacționezi cu turiști, participă la evenimentul din regiunea ta!
Vei avea șansa sa discuți cu specialiștii în domeniul turismului și specialiști Google și pe parcursul sesiunii ei te vor ajuta să dobândești cunoștințele practice oferite de curs.
Trainerii sunt profesioniști cu mare experiență în zona turismului și promovarea online, iar exemplele din cadrul cursului vor fi bazate pe experiența lor.
Cine sunt speakerii?
Manuela Cîmpean | Șef Serviciu Relații Comunitare și Turism,
Primăria Municipiului Cluj-Napoca
“La nivel local, OMD va fi acel organism reprezentativ și integrator, care va avea capacitatea
administrativă și financiară pentru coordonarea proiectelor de dezvoltare turistică durabilă –
fie că e vorba de o asociație, fie de un serviciu public care să implementeze strategia asumată
la nivelul unui consiliu consultativ, care să reunească toți actorii turistici locali, din mediul public
și privat, academic și asociativ.”
Nicolaie Moldovan | City Manager Alba Iulia
“OMD consacră importanța parteneriatului public-privat în administrarea, finanțarea,
marketingul și managementul unei destinații de turism! Convingerea mea fermă este
că OMD trebuie să dețină un statut de utilitate publică, să fie dimensionată flexibil
din punct de vedere instituțional și teritorial, să urmărească criterii calitative
de admisibilitate și desfăsurarea activitătii, respectiv să gandească
și să implementeze durabil acțiuni de creșterea competitivitătii destinației
și a reputației acesteia în oglinda și evaluările turiștilor!”
Rasty Petzalis Gabriel | Creatorul platformei 100Tracks
“OMD-urile vor avea, în mod sigur, un efect pozitiv asupra turismului local datorită
faptului că vor putea implementa o strategie unică și coerentă în domeniul
turismului din România. Este foarte important ca autoritătile locale, operatorii turistici
din teritoriu și toate celelalte organizații care au responsabilităti în domeniul
turismului să gandească și să acționeze unitar.”
Anca Pavel Nedea | Președinte Autoritatea Națională pentru Turism
“Dezvoltarea sustenabilă și inteligentă a destinațiilor, prin îmbunătățirea sistemului
de management, se poate realiza doar prin alinierea stakeholderilor din mediul
public și privat, în acest sens fiind fundamentală legiferarea și implementarea
conceptului de Organizații de Management al Destinațiilor, O.M.D.-urile
reprezentând o formă de gestionare și promovare integrată a unei destinații turistice.”
Ana Sipciu | Industry Manager Google România
“La nivel global, turismul este una din industriile cu cea mai mare creștere, iar călătorii
folosesc din ce în ce mai mult platformele digitale-înainte să plece în vacanță
pentru a se informa, în timp ce sunt în vacanță pentru a explora destinația, iar la
întoarcere-pentru a-și împărtăși impresiile și a recomanda (sau nu) destinația
vizitată. Ne propunem să fim alături de ANT și întreaga industrie turistică din
România pentru a le oferi uneltele prin care să utilizeze la maximă valoare
oportunitățile mediului digital.”
Gabriela Enescu | Bitsoft
“Un rol esențial al OMD este promovarea destinației în scopul atragerii turiștilor,
rol care presupune atât managementul unui brand de destinație care să influențeze
în mod favorabil percepția clienților precum și crearea unui mecanism online
de promovare și vânzare. Construirea portalurile de destinație, sistemele
de rezervări directe, programele de loialitate și de content marketing, folosirea
platformelor și rețelelor sociale sunt câteva instrumente esențiale care, armonizate
într-o strategie de marketing digital, creează un mecanism solid în scopul
atragerii de turiști și al promovării brandului destinației.”
Dacă în activitatea ta profesională interacționezi cu turiști, participă la evenimentul din regiunea ta!
Vei avea șansa sa discuți cu specialiștii în domeniul turismului și specialiști Google și pe parcursul sesiunii ei te vor ajuta să dobândești cunoștințele practice oferite de curs.
Trainerii sunt profesioniști cu mare experiență în zona turismului și promovarea online, iar exemplele din cadrul cursului vor fi bazate pe experiența lor.
Cine sunt speakerii?
Manuela Cîmpean | Șef Serviciu Relații Comunitare și Turism,
Primăria Municipiului Cluj-Napoca
“La nivel local, OMD va fi acel organism reprezentativ și integrator, care va avea capacitatea
administrativă și financiară pentru coordonarea proiectelor de dezvoltare turistică durabilă –
fie că e vorba de o asociație, fie de un serviciu public care să implementeze strategia asumată
la nivelul unui consiliu consultativ, care să reunească toți actorii turistici locali, din mediul public
și privat, academic și asociativ.”
Nicolaie Moldovan | City Manager Alba Iulia
“OMD consacră importanța parteneriatului public-privat în administrarea, finanțarea,
marketingul și managementul unei destinații de turism! Convingerea mea fermă este
că OMD trebuie să dețină un statut de utilitate publică, să fie dimensionată flexibil
din punct de vedere instituțional și teritorial, să urmărească criterii calitative
de admisibilitate și desfăsurarea activitătii, respectiv să gandească
și să implementeze durabil acțiuni de creșterea competitivitătii destinației
și a reputației acesteia în oglinda și evaluările turiștilor!”
Rasty Petzalis Gabriel | Creatorul platformei 100Tracks
“OMD-urile vor avea, în mod sigur, un efect pozitiv asupra turismului local datorită
faptului că vor putea implementa o strategie unică și coerentă în domeniul
turismului din România. Este foarte important ca autoritătile locale, operatorii turistici
din teritoriu și toate celelalte organizații care au responsabilităti în domeniul
turismului să gandească și să acționeze unitar.”
Anca Pavel Nedea | Președinte Autoritatea Națională pentru Turism
“Dezvoltarea sustenabilă și inteligentă a destinațiilor, prin îmbunătățirea sistemului
de management, se poate realiza doar prin alinierea stakeholderilor din mediul
public și privat, în acest sens fiind fundamentală legiferarea și implementarea
conceptului de Organizații de Management al Destinațiilor, O.M.D.-urile
reprezentând o formă de gestionare și promovare integrată a unei destinații turistice.”
Ana Sipciu | Industry Manager Google România
“La nivel global, turismul este una din industriile cu cea mai mare creștere, iar călătorii
folosesc din ce în ce mai mult platformele digitale-înainte să plece în vacanță
pentru a se informa, în timp ce sunt în vacanță pentru a explora destinația, iar la
întoarcere-pentru a-și împărtăși impresiile și a recomanda (sau nu) destinația
vizitată. Ne propunem să fim alături de ANT și întreaga industrie turistică din
România pentru a le oferi uneltele prin care să utilizeze la maximă valoare
oportunitățile mediului digital.”
Gabriela Enescu | Bitsoft
“Un rol esențial al OMD este promovarea destinației în scopul atragerii turiștilor,
rol care presupune atât managementul unui brand de destinație care să influențeze
în mod favorabil percepția clienților precum și crearea unui mecanism online
de promovare și vânzare. Construirea portalurile de destinație, sistemele
de rezervări directe, programele de loialitate și de content marketing, folosirea
platformelor și rețelelor sociale sunt câteva instrumente esențiale care, armonizate
într-o strategie de marketing digital, creează un mecanism solid în scopul
atragerii de turiști și al promovării brandului destinației.”
Participarea este gratuită și se face pe bază de înscriere, în limita locurilor disponibile.
Evenimentul începe la ora 10:30 și se încheie la ora 16:00.
Ne vedem la Consiliul Județean Constanța – Sala Remus Opreanu, în Bulevardul Tomis 51, Constanta. 🙂