Mâine, 19.09.2016, Autoritatea Națională pentru Turism și Google România ne invită la evenimentele din cadrul Caravanei “Managementul Destinațiilor: Online & Offline”, destinate tuturor actorilor implicați în industria turistică locală și regională.
Fiecare eveniment va detalia viziunea Autorității Naționale pentru Turism în ceea ce privește dezvoltarea turistică a regiunilor României. 
De asemenea, Google va prezenta o introducere în marketingul online pentru companiile de turism.
 Află mai multe detalii despre agenda evenimentelor în formularul de înscriere.
De la această întâlnire aflii cum te poți implica activ în dezvoltarea turismului din regiunea ta. 
Evenimentele sunt dedicate tuturor actorilor implicați în turism: autorități publice, întreprinderi mici și mijlocii din industria de ospitalitate, organizatori de activități culturale sau sportive, organizații non-guvernamentale, agenții de turism, studenți care intenționează să lucreze în această industrie – și nu numai. 
Dacă în activitatea ta profesională interacționezi cu turiști, participă la evenimentul din regiunea ta!
Vei avea șansa sa discuți cu specialiștii în domeniul turismului și specialiști Google și pe parcursul sesiunii ei te vor ajuta să dobândești cunoștințele practice oferite de curs. 
Trainerii sunt profesioniști cu mare experiență în zona turismului și promovarea online, iar exemplele din cadrul cursului vor fi bazate pe experiența lor. 
Cine sunt speakerii?

manuela-cimpean 
Manuela Cîmpean | Șef Serviciu Relații Comunitare și Turism, 
Primăria Municipiului Cluj-Napoca

“La nivel local, OMD va fi acel organism reprezentativ și integrator, care va avea capacitatea 
administrativă și financiară pentru coordonarea proiectelor de dezvoltare turistică durabilă – 
fie că e vorba de o asociație, fie de un serviciu public care să implementeze strategia asumată
 la nivelul unui consiliu consultativ, care să reunească toți actorii turistici locali, din mediul public
 și privat, academic și asociativ.”
nicolaie-moldovan 
Nicolaie Moldovan | City Manager Alba Iulia

“OMD consacră importanța parteneriatului public-privat în administrarea, finanțarea, 
marketingul și managementul unei destinații de turism! Convingerea mea fermă este
 că OMD trebuie să dețină un statut de utilitate publică, să fie dimensionată flexibil
 din punct de vedere instituțional și teritorial, să urmărească criterii calitative
 de admisibilitate și desfăsurarea activitătii, respectiv să gandească
 și să implementeze durabil acțiuni de creșterea competitivitătii destinației
 și a reputației acesteia în oglinda și evaluările turiștilor!”
rasty-petzalis-gabriel 
Rasty Petzalis Gabriel | Creatorul platformei 100Tracks

“OMD-urile vor avea, în mod sigur, un efect pozitiv asupra turismului local datorită 
faptului că vor putea implementa o strategie unică și coerentă în domeniul 
turismului din România. Este foarte  important ca autoritătile locale, operatorii turistici 
din teritoriu și toate celelalte organizații care au responsabilităti în domeniul
 turismului să gandească și să acționeze unitar.”
anca-pavel-nedea 
Anca Pavel Nedea | Președinte Autoritatea Națională pentru Turism
“Dezvoltarea sustenabilă și inteligentă a destinațiilor, prin îmbunătățirea sistemului 
de management,  se poate realiza doar prin alinierea stakeholderilor din mediul 
public și privat, în acest sens fiind fundamentală legiferarea și implementarea
 conceptului de Organizații de Management al Destinațiilor,  O.M.D.-urile
 reprezentând o formă de gestionare și promovare integrată a unei destinații turistice.”
ana-sipciu 
Ana Sipciu | Industry Manager Google România

“La nivel global, turismul este una din industriile cu cea mai mare creștere, iar călătorii 
folosesc din ce în ce mai mult platformele digitale-înainte să plece în vacanță 
pentru a se informa, în timp ce sunt în vacanță pentru a explora destinația, iar la
 întoarcere-pentru a-și împărtăși impresiile și a recomanda  (sau nu) destinația 
vizitată. Ne propunem să fim alături de ANT și întreaga industrie turistică din 
România pentru a le oferi uneltele prin care să utilizeze la maximă valoare 
oportunitățile mediului  digital.”
gabriela-enescu 
Gabriela Enescu | Bitsoft
“Un rol esențial al OMD este promovarea destinației în scopul atragerii turiștilor, 
rol care presupune atât managementul unui brand de destinație care să influențeze 
în mod favorabil percepția clienților precum și crearea unui mecanism online 
de promovare și vânzare. Construirea portalurile de destinație, sistemele
 de rezervări directe, programele de loialitate și de content marketing, folosirea 
platformelor și rețelelor sociale sunt câteva instrumente esențiale care, armonizate 
într-o strategie de marketing digital, creează un mecanism solid în scopul
 atragerii de turiști și al promovării brandului destinației.”
Participarea este gratuită și se face pe bază de înscriere, în limita locurilor disponibile.
Evenimentul începe la ora 10:30 și se încheie la ora 16:00.
Ne vedem la Consiliul Județean Constanța – Sala Remus Opreanu, în Bulevardul Tomis 51, Constanta.  🙂

 

S-ar putea să-ți placă și:  Uite promoțiile Turkish Airlines pentru zborurile din Constanța

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *