Mi-am propus să împărtășesc cu tine, printre altele, experiențele mele în organizarea evenimentelor.
Cum vineri am fost în echipa de organizare de la Webstock, cea mai mare conferință de social media din România, împărtășesc cu tine câteva gânduri.

Sunt câteva domenii în care oamenii cred că e super simplu și foarte des mi se spune “Te invidiez, ce job tare ai ! ”
Adevărul e că, de cele mai multe ori, nu jobul e tare, ci modul în care îl faci.
Eu cred că în orice job trebuie să știi să-ți găsești bucuria.
Dacă un job nu este distractiv, e treaba ta să-l faci distractiv.
Dacă jobul nu este ceea ce îți place să faci, atunci probabil e timpul să aflii ce îți place să faci și să-l schimbi. Atunci când muncești cu drag, orice job e frumos ! 🙂
Munca în organizare este tare frumoasă, dar este și destul de grea.
Presupune să fii flexibil, adaptabil, rezistent la efort, rezistent la stres, să îți menții atitudinea pozitivă și orientată spre soluții în orice moment, să-ți păstrezi calmul când lucrurile o iau razna, să poți comunica foarte bine, să faci orice este nevoie ca lucrurile să iasă bine.
Pornind de la asta, vineri mi-am început ziua pe la 2:30 dimineața.
Joi am avut ore până târziu , așa că nu am putut ajunge de joi la București.
Am prins cam 2 ore de somn, dar au fost bune și ele.
Pe la 3 și un pic de dimi, am pornit spre București.
Pe la 6:30 eram la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, locația evenimentului.
Evident eram cea mai zâmbăreață din clădire la ora aia. 🙂

Mi-am băut cafeaua și am trecut la treabă.
Am făcut de toate : am cărat pungi, am organizat pungile de la sponsori, am mutat lucruri dintr-o sală în alta, am desfăcut cutii, am pus pliante în cadourile de la sponsori, am distribuit cadouri de la sponsori pentru participanți, pe toate scaunele din sală ( peste 400 ).
N-am făcut asta singură, am avut alături o echipă minunată.

Cel mai mult mi-a plăcut că mi-am amintit cum fac eu lucrurile.
Prefer să găndesc 5 minute și să muncesc inteligent, decât să muncesc fără o logică , mai mult și mai ineficient.
Așa că spiritul meu organizatoric m-a ajutat să ofer cele mai bune idei de împărțire a sarcinilor în sală, iar lucrurile au mers surprinzător de repede și bine.
Când am văzut cât de repede am terminat treaba, am avut așa o stare de mulțumire, gen  :
Yes ! Nu mi-am ieșit din mână ! 🙂
La 8 și puțin au început să apară invitații din presă, bloggerii și vloggerii.
Lucrurile au început să se agite, am avut din nou de cărat chestii, pachete de la sponsori, organizare pe mărimi,etc.
Eu sunt un om muncitor, așa că fac orice parte din munca mea cu entuziasm și cu zâmbetul pe buze, oricât de ușoară sau grea e.

După fiecare pauză, mergeam la fiecare grup în parte pentru a îi anunța să revină în săli, atunci când începeau din nou sesiunile.
Am fost și fata cu microfoanele.
În sală, după fiecare sesiune era partea de întrebări și răspunsuri, așa că , alături de alte două colege din echipă, am fost și fata cu microfoanele.
Au fost săli unde au fost foarte multe întrebări, toți ridicau mâna și trebuia să țin minte ordinea lor, pentru a nu exista discuții.
Mi-a ieșit cu succes și partea asta și tare m-am bucurat că mi-am mai testat cu ocazia asta memoria. 🙂

S-ar putea să-ți placă și:  De ce sa practicam Kangoo Jumps ?

În micile pauze, am avut ocazia să discut cu o parte din cunoscuții din domeniu, să discut cu o parte din speakerii invitați la eveniment, să schimb păreri , idei.

Asta e fața mea de om obosit, dar fericit, după o săptămână plină, puține ore de somn, dar o grămadă de chestii frumoase realizate.
La sesiunea de trenduri și inovații, am lăsat puțin partea de fată din organizare și am profitat de faptul că aveam microfonul pentru a le pune și eu întrebări invitaților, așa ca de la blogger la bloggeri, lui : George Buhnici, Adi Hădean, Lucian Mândruță, Vlad Petreanu, Dana Rogoz.

A fost o reală plăcere să discut puțin cu ei, sunt niște oameni foarte frumoși, de la care am multe de învățat.
Cum a fost munca în organizarea Webstock ?
A fost o experiență minunată, dar și foarte solicitantă.
Am stat toată ziua în picioare, mereu pe fugă, dintr-o sală în alta, dar mi-a plăcut !
Știi de ce ? Pentru sentimentul ăla de mulțumire, de la finalul zilei, atunci când vezi că totul a ieșit bine și că toată lumea e fericită !
Cred că ăsta e unul din motivele pentru care iubesc munca în organizare ! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *