Dupa o pauza de un an si vreo 4 ani de participare consecutiva, anul acesta am revenit la Webstock in calitate de Ambasador.

Webstock este cel mai mare eveniment de social media din Romania si reuneste tot online sub acelasi acoperis cu scopul de a socializa, a invata unii de la altii si a impartasi experiente care ne ajuta sa progresam.

Trebuie sa incep prin a felicita echipa Evensys si pe Cristian Manafu, pentru un eveniment organizat impecabil, am fost placut impresionata de cum a decurs totul.

Evenimentul a inceput cu sesiunea “How to win the Heart and Mind of the Public”.

Moderator a fost Cristina Bazavan, o legenda in mediul online, pe care o admir enorm pentru intrebarile inteligente pe care le pune de fiecare data.

Impartasesc cu tine inspiratia pe care am luat-o de la prima sesiune:

  • Andreea Badala ne-a povestit cum a reusit sa-si duca brandul romanesc pe piata internationala. Este foarte important cum prezinti brandul, povestea acestuia si de ce brandul tau este avantajos. Convingi atunci când explici de ce brandul tau prezinta incredere.
  • Greseli de evitat: Nu asocia lucrurile personale cu brandul/business-ul tau.
  • Comunicarea este importanta. Orice produs/serviciu vinzi e important sa comunici cu cei din jurul tau, sa ceri feedback si sa imbunatatesti si sa inovezi continuu.
  • Andrei Selaru ( Shelly) ne-a povestit cum a ajuns Youtuber cu milioane de abonati si vizionari.
  • Incepe cu ce ai, fa ce poti, exerseaza si fa ceva care sa ajute, distreze sau inspire pe cei din jur.
  • Rares Nastase ( Pro TV) ne-a dat exemple de campanii in online si ne-a explicat ca postand si testând reactia publicului ne putem da seama cum putem crea campanii de succes.
  •  Pavel Bartos ne-a inspirat cu povestea lui. Ne-a povestit cum nu era cel mai bun actor din orasul lui, diferenta a facut-o faptul ca a luat o decizie de a face mai mult, de a se muta la Bucuresti si de a continua sa evolueze. Asa a reusit sa depaseasca cu mult ca evolutie profesionala multi actori care au ramas in acelasi oras mic si fac acelasi lucru de foarte multi ani.
  • Mircea Popa ( Vlogger) ne-a explicat cat de important este sa te opresti si sa iti oferi timp pentru a-ti gasi creativitatea. Cateodata asteptarea poate fi ore, zile, saptamani, dar rezultatul este impresionant intotdeauna cand nu renunti si “iti bati capul” sa faci ceva deosebit.
S-ar putea să-ți placă și:  De ce ți-e poftă de dulce sau sărat ?

Dupa prima sesiune am ales sa particip la sesiunea “Reimagine storytelling: Teaching old brands, new tricks.”

Sesiunea a fost de  mare inspiratie pentru mine, iar timpul foarte bine investit.

Ce e de retinut:

  • Povestea este cea mai importanta si determina impactul pe care o campanie il va avea.
  • Tot timpul trebuie sa ai primul loc “Ce intereseaza pe oameni?”
  • Fii aproape de stirile de care sunt interesati.
  • Intra intr-o mica problema pe care oamenii o au in fiecare zi si contecteaz-o cu afacerea ta.
  • Fa ceva in viata oamenilor care sa schimbe ceva si poate cel mai important… intra cu brandul tau in viata oamenilor cu aceleasi valori ca si tine.
  • Oamenii reactioneaza incredibil atunci când rezoneaza cu tine si mesajul tau.

Mesajele de aici au rezonat enorm cu mine.

Suntem creatorii unui nou “Normal”. Scrie-ti propria poveste!

Samsung a avut deasemena un mesaj inspirational:

Fa ceea ce NU poti! Pentru ca POTI! 🙂

 

Draga Webstock, multumim de inspiratie!

Pe anul viitor! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *