Anul ăsta voi fi mai sănătos, voi economisi bani, voi slăbi, voi dormi mai devreme, voi citi mai multe cărți, voi petrece mai mult timp cu oamenii care contează în viața mea, etc.

Îți sună cunoscut?

În fiecare an e la fel, ce mă amuză e că ai spune că cei din jur nu realizează asta.

Ding! Se aude ceasul, trece de 00:00 și tzaca-paca, ești altă persoană!

Căci doar e “New year, new me”… ce pana mea?!

Din peste 45% din oamenii care își pun rezoluții de noul an, doar 8% reușesc să le și împlinească.

Știi de ce e așa de greu să te ții de treabă, după ce ai gata lista cu rezoluții?

Din 3 motive:

1. Sunt prea multe.

2. Sunt prea vagi.

3. Sunt prea greu de obținut.

E chiar ușor să faci o listă uriașă cu ce vrei să devii.

Problema e că toți avem atâtea alte priorități care concurează cu lista noastră, că ele rămân date la o parte.

Cu cât îți faci o listă mai lungă, cu atât e mai simplu să le abandonezi pe toate.

Deci, cum îți ții promisiunile pe care le faci la început de an?

  1. Fă lista cât mai simplă.
  2. Încearcă să te dedici pentru 1-3 scopuri, cele mai importante pentru tine, iar după ce le finalizezi îți poți face altă listă, așa ai mai multe șanse să reușești. Studiile arată că cei care încercă să memoreze mai multe lucruri, au o voință mai mică.
  3. Fii cât mai concret. E ok să spui că vrei să fii mai sănătos, dar asta e cam vag. Dacă vrei să atingi scopul ăsta, îți recomand să începi cu un scop mai mic, să o iei pas cu pas. Un pas ar fi de exemplu să înlocuiești sucurile carbogazoase și alte băuturi nesănătoase cu… apa! Ca și scop îți poți pune: Să elimin sucul din dieta mea. După ce ai bifat asta, treci la următorul. De exemplu, să ieși la fiecare două zile la alergat cu un prieten bun. Bifează-l și pe ăsta și după, o poți ține tot așa, până când va fi anul în care ești cel mai sănătos.
  4. Nu-ți fie teamă să mai dai pe lângă. Nu te descuraja dacă mai sari și peste anumite lucruri. E ok dacă faci asta din când în cât. Suntem ființe imperfecte și oricât ești de legat de scopurile tale, câteodată vei mai da și greș. Partea frumoasă? E chiar ok să o mai dai și în bară din când în când. Când se întâmplă asta, în loc să te învinovățești și să te simți rău, învață să te accepți așa imperfect cum ești. Iar când mănânci bucata aia uriașă de ciocolată, în timp ce ești la dietă, învață să te bucuri de ea.  Doar pentru că ai călcat o dată strâmb nu înseamnă că nu poți continua sau că acum trebuie să mănânci tot ce găsești într-o cofetărie. Keep going!
  5. Ăsta e un fel de P.S.: Nu ai nevoie de un an nou ca să faci noi rezoluții.

Îți doresc ca tot ce ți-ai propus pentru 2018 să devină realitate, să faci parte din cei 8% care își ating scopurile și să îți reamintești mereu că nimic nu cade din cer.

S-ar putea să-ți placă și:  31 de zile de bucurie! Hai să exersăm fericirea împreună

Ahhh, ba da! Ploaia! Mă rog… și alte câteva chestii.

Pentru toate celelalte work your aXX off!

2 Replies to “Cum îți păstrezi rezoluțiile de anul nou

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *