Aeromania 2017 și dorința de a deveni pilot!

by - 20 august


La Aeromania 2017 s-au aliniat planetele cumva, tocmai mi-am dat seama că mi-ar plăcea să fiu pilot! Pfff... m-am gândit la asta acum ceva ani, dar nu a fost să fie atunci. :))
Cum a fost anul ăsta? Minunat! Parcă îmi sclipeau ochișorii la avioane, de data asta îmi doream să fiu și eu acolo sus, printre cei care le pilotează.
Îți povesteam despre eveniment aici.
Am ajuns pe la 16:00, cu puțină întârziere... am avut o nuntă și o pană de rezolvat, așa că am prins micul haos cu locurile de parcare.

Cum privești o astfel de provocare, când vin foarte multe mașini în același loc, la aceeași oră, cred că depinde de fiecare. Eu m-am descurcat și am parcat foarte aproape. :)

Chiar sunt happy că a venit așa multă lume, poate anul următor se vor găsi soluții și se vor amenaja mai multe locuri de parcare. :)
Cum am intrat, am dat fix de expoziția de mașini de epocă.
Erau câteva modele diferite, față de cele de anul trecut, așa că le-am admirat cu entuziasm.
Încep cu Cadillac-ul pentru că mi-a plăcut numărul LKY ( lucky). 


 Cu nava asta spațială mi-aș fi dorit să dau o tură, dar proprietarul nu era prin zonă, poate îl convingeam. Pff... și culoarea e maximă, o ador! :))


 Modele erau multe, dar e evident că m-am oprit și la bătrâna Dacie.


Doar pe un astfel de model mi-am început cariera în șofat, fix în București, imediat ce mi-am luat permisul. :))
Era a unui prieten, Iulian, care mai avea una aproape la fel, dar mai nouă și cu 5 viteze.
A mea era albă, cu fundul lăsat și botul ridicat, avea 4 viteze și găuri în podea... când ploua, sărea apă la picioare și mă simțeam ca în The Flinstones. :))
Chiar și așa, eram tare solicitată de prieteni pentru plimbări și mutări de la/ la cămin. :))
Ce amintiri geniale! :)
 Cum am trecut de mașini, am dat de omul ăsta drag, care e nelipsit de la evenimente, Gabi de la Yves Rocher, în plină acțiune.


De acolo, m-am oprit la standul www.pilotshop.ro, unde am găsit tot felul de chestii drăguțe cu avioane.


 Dacă ești fascinat de domeniu, este locul perfect să-ți iei astfel de jucării, pentru că am înțeles că este sigurul magazin de acest gen de la noi.


Mi-a plăcut mult mesajul ăsta: If it`s not Boeing, I`m not going!
Boeing este unul din cele mai sigure avioane din lume. 


Ahahaha! In Boeing we trust! :))

De aici am aterizat fix într-un avion de 690.000 de dolari, de la www.cirrusaviation.ro
M-am documentat puțin să văd care e treaba cu acest avion demențial și uite așa am aflat că este avionul care va revoluționa piața avioanelor personale, cu noi tehnologii și un design deosebit.
N-am zburat încă cu el, dar la cum arată... parcă mi-e ușor să cred asta.
Recunosc că am pășit cu ceva emoții... să nu stric ceva!  :))
Aici m-am împiedicat de acest băiat drăguț... ba chiar l-am învățat cum să folosească aerul condiționat, vezi în vlogul de mai jos! :))


Daaaa... mi-ar trebui și mie așa ceva!
De avion vorbesc! :))
Serios, acum! Liviu tocmai a terminat școala de zbor de la Regional Air School, despre care mi-a povestit că este cea mai bună din România. Foarte tare!
Mi-a explicat tipurile de cursuri pe care le pot urma în cadrul școlii, pentru ceea ce vreau eu să fac.
PPL(H) - Private Pilot Licence helicopter - pentru elicopter.
PPL(A) - Private Pilot Licence airplane - pentru avioane mici, private.
CPL(A) modular - Commercial Pilot Licence airplane - pentru avioane comerciale.

M-a informat și despre pașii pe care trebuie să-i urmez dacă vreau să devin pilot de linie și am căzut pe gânduri. Durează cam 2 ani cu totul, iar anul ăsta termin și Dreptul, așa că trebuie să-mi supra-aglomerez iar timpul cu ceva care-mi place, e mai distractiv așa! Dacă nu am program mega aglomerat și nu mi-e greu, parcă nu mi-e bine! :)) Zău că aș vrea să o bifez și pe asta! :)
Ca și costuri, o licență de pilot de avion privat este în jur de 6000 de Euro, iar cursul pentru pilot de avion de linie este cam 30.000 de Euro.

M-am întâlnit cu o grămadă de lume cunoscută... Anda( mulțu de poze&co), Cami, Cătă, Agu, Cris, Joie, Adi, Oana Stan de la Techir, care era cu bebe Ava ( awww, ce bine-i stă!)... etc, etc. :))
Am ajuns și la zona VIP, unde surpriza din acest an a fost mobila de la Mobexpert, unde puteai să stai să privești avioanele ca din sufragerie.
Un sfat pentru anul viitor e ca numărul de bilete pe zona VIP să fie limitat sau să se asigure condiții egale pentru toți cei care au acces în această zonă. 
Mno, dacă am ajuns mai târziu, evident că nu am mai prins nimic liber, iar cei care le ocupaseră țineau cu dinții de ele, așa că atunci când îmi doream să stau jos, mă întindeam pe bătrâna iarbă. :))
Zău că pe jos era cel mai bine, habar n-aveau cei care stăteau în balansoare sau pe canapele! :))
Am avut parte de multe zboruri acrobatice, parașutiști, aparate de zbor ale Forţelor Navale Române, Patrula de noapte, reprezentând Unitatea Militară 2040 Tuzla cu cele trei elicoptere IAR 330 Puma Nava.

  
Jurgis Kairys mi-a adus și anul ăsta zâmbetul pe buze.

 
A desenat pe cer, cu avionul, un omuleț zâmbitor și o inimioară. 


 Pe lângă asta, a făcut și o serie de acrobații uimitoare.



Le vezi în vlog, mai jos.


Am prins un apus superb, iar show-ul aviatic abia începuse să se dezlănțuie.


După apus, Airbandits au preluat controlul spațiului aerian. Iacării Acrobaţi - cu trei aeronave YAK 52 şi Jurgis Kairys la bordul aparatului Suhoi-31. Ioan Postolache, Dan Ștefănescu și Dan Conderman alături de Jurgis Kairys au simulat o spectaculoasă scenă de luptă aeriană pe ritmurile trupei Rammstein. Genial! Du hast! :))
 Foto: Andreea Ion.


Finalul ăsta minunat cu artificiile m-a încântat, este partea care m-a impresionat cel mai mult.

 Vrei să iei mai bine pulsul la tot ce am povestit aici? Vezi video:



S-ar putea să-ți placă și

0 comentarii