Obiceiuri zilnice care îți schimbă viața. Obiceiul 1

by - 15 decembrie



 Lucrez zilnic cu oameni, cu mulți oameni...și nu trece zi în care să nu fiu întrebată ce mănânc de am atâta energie, cum de zâmbesc așa mult sau sunt lăudată pentru felul meu de-a fi.
Asta îmi bucură sufletul, e chiar frumos să vezi că oamenii din jurul tău te apreciază pentru ceea ce ești, încep să zâmbească mai des, să se bucure mai mult de viață, să facă lucruri pe care înainte nu îndrăzneau să le facă.
Ce sentiment frumos să văd că anumite persoane, care altădată îmi veneau încruntate la antrenamente și stăteau așa toată ora, acum îmi zâmbesc, țipă, se distrează, se bucură de fiecare clipă. :)
Eu zâmbesc din suflet, de mică, așa sunt eu, dar și tu poți fi așa, dacă îți dorești.
Se spune că întotdeauna avem motive să zâmbim, important e să vrem să le vedem. :) 
Sufletul meu zâmbește când primesc mesaje de genul "Cristina, m-ai inspirat sa..." , "Zambesc mai mult de cand te-am cunoscut", "Orele tale ma incarca cu energie" și sunt foooarte multe, neașteptat de multe. :)
Eu cred că sunt pe aici să aduc zâmbete și să împart bucurie, ăsta e jobul meu și îmi place maxim.
Pentru că vin sărbătorile, m-am gândit să împart cu tine 24 de obiceiuri care mi-au schimbat pozitiv viața.
Și, pentru că știu că e greu să faci multe schimbări dintr-o dată, am să-ți prezint în fiecare zi câte un obicei care te va ajuta să-ți schimbi viața în bine.
Voi începe cu obiceiurile de dimineața și voi termina cu cele de seara. :) 

„Devenim ceea ce facem in mod repetat”. Sau „suntem media celor 5 persoane cu care ne vedem cel mai des”. Sau „un mar pe zi tine doctorul departe”. Sau „prima oara ne formam obiceiurile, apoi ele ne formeaza pe noi” Sau „convingerile noastre devin ganduri. Gandurile devin cuvinte. Cuvintele devin actiuni. Actiunile devin obiceiuri. Obiceiurile devin valori. Valorile devin destinul nostru.” Sau „Motivatia ne ajuta sa incepem lucrurile, dar obiceiurile sunt cele care ne ajuta sa reusim pana la capat”. Si asa mai departe… Ce au in comun aceste citate inspirationale? Obiceiurile.

A face ceva în fiecare zi este un mod puternic de a forma un obicei și de a ajuta creierul să iși formeze noi ‘hărți’. 

Obiceiul 1 :

Mă trezesc devreme. Sunt o mare fană a trezirii la 5 dimi. 
Mi se pare că am timp și pentru mine înainte de toată nebunia care urmează. 
Mi-am format acest obicei astă vară, când ieșeam să aleg în fiecare dimineață și prindeam fiecare răsărit. 
A fost greu ? Da !
Nu mi-a fost ușor să mă trezesc așa dimineața, mai ales că toată vara mai și ieșeam la distracție și abia apucam să dorm, dar trezitul dimineața și alergatul mă încărcau cu energie. 
 A meritat ? Da ! 
Acum mă trezesc cu ușurință la 5 dimineața și mă simt excelent. 
S-a format un obicei, creierul meu s-a obișnuit și nu i se mai pare nimic greu. 
Nu îți spun să dormi mai puțin, ci să dormi mai devreme. Fiecare organism are nevoie de un anumit număr de ore de somn ca să se simtă odihnit. Zic că dimineața este cea mai bună parte a zilei, în care creierul dă cel mai bun randament și în care te poți organiza mai bine , ca să realizezi tot ce ți-ai propus.  
Eu pe vară mă simțeam excelent cu 4 ore de somn, acum pe iarnă am trecut pe hibernare mood și dorm cam 4-5, câteodată chiar 6 ore. ( asta este programul meu, dar nu îți recomand să îl urmezi :)) ).  M-am obișnuit așa și nu-mi pare rău că dorm mai puțin și trăiesc mai mult fiecare zi, mai ales că, în medie, dormim cam 25 de ani din viață. 
Daaaaa...fix așa e ! Asta ca să ai o motivație în plus să faci mai multe lucruri cât este treaz. 
Uite aici cum a fost începutul meu în trezitul devreme și ce s-a schimbat de când am început să fac asta. 

Foarte multe personalități se trezesc foarte devreme. Lor le place să fie în forță, atât acasă cât și la muncă.
Iată câțiva dintre oamenii cărora trezirea de dimineață le-a adus succesul:
  • Robert A. „Bob” Iger (directorul general Disney) — 4:30
  • Tim Cook (directorul general Apple) — 4:30
  • Howard Schultz (directorul general Starbucks) — 5:00
  • Andrea Jung (directorul general AVON) — 4:00
  • Richard Branson (directorul general Virgin) — 5:45
Întreabă-te: de ce ai nevoie?
Dacă dorința de a face ceva important dimineața nu este prea mare, nu vei reuși să te trezești dimineața.
Însă trebuie să ții cont de ceva: în timpul zilei nu vei avea timp pentru acest lucru.
S-ar putea că te culci târziu în noapte pentru că ai de muncit asupra unui proiect, însă în rezultat nu mai ești atât de productiv, deoarece ai oferit acestei munci o prioritate joasă și ai lăsat-o pentru mai târziu.
Cel mai bine ar fi să dai atenție acestor proiecte dimineața, atunci când ești cu capul limpede și plin de energie. Mai mult decât atât, în acest interval de timp nimeni și nimic nu va interveni – la ora 06:00 nimeni nu te va invita la o cafea și nimeni nu îți va scrie sms-uri. Prin urmare, energia ta va fi cheltuită pentru lucruri cu adevărat importante.

10 reguli de aur pentru a te trezi dimineața la ora 05:00

  1. Găsește un motiv pentru a te trezi.
  2. Imaginează-te trezindu-te cu zâmbetul pe față după un somn dulce.
  3. Scoală din pat imediat ce a sunat deșteptătorul.
  4. Fii decis: cele mai importante lucruri trebuie rezolvate de dimineață.
  5. Găsește-ți un partener de trezire – sunați-vă unul pe altul în fiecare dimineață.
  6. Trezește-te în fiecare dimineață cu 5 minute mai devreme până când vei ajunge la ora dorită.
  7. Crează-ți un ritual de dimineață plăcut pentru ca atunci când va suna deșteptătorul să te trezești mai ușor.
  8. Dormi nu mai puțin de 7 ore și culcă-te nu mai târziu de ora 22:30.
  9. Dacă ai fost nevoit să încalci regimul o zi, iartă-ți scăparea și continuă mai departe ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat.
  10. Comunică cu alte persoane care au un regim de somn la fel și bucură-te împreună cu ei de viață!

Încearcă să introduci obiceiul ăsta în viața ta și vezi dacă se schimbă ceva în bine și dacă reușești să ai mai mult randament în ceea ce faci. :) 

Mâine postez obiceiul nr. 2 :) 



S-ar putea să-ți placă și

0 comentarii