6 idei ca să scazi în greutate după sărbatori

by - 26 decembrie


Știu că zilele astea pe oriunde mergi ți se oferă mâncare, de aceea m-am gândit să iți reamintesc ca ai la dispoziție chiar și in vacanța soluții simple ca sa nu acumulezi kilograme suplimentare sau să scazi in greutate daca deja ai luat câteva kilograme.
Este inutil să zic că nu este necesar să manânci mai mult ca de obicei , doar pentru că este Crăciunul, dar pentru că asta e mentalitatea in România, măcar te sfătuiesc să faci mișcare.

Iți las mai jos 6 idei de mișcare care te vor ajuta să te menții / să slăbești în perioada sărbătorilor.

1. Patinaj - in Constanța poate știi deja că poți patina gratuit la patinoarul de la Pavilionul Expozițional.
Găsești mai multe detalii aici.Și în țară s-au deschis deja în majoritatea orașelor.  Dacă nu știi să patinezi, e o modalitate excelentă de a invața ceva nou și de a arde calorii într-un mod distractiv.

2. Jogging - cu un consum de aproximativ 500-600 calorii într-o oră de alergat, joggingul poate fi o alegere foarte bună pentru a reveni în formă rapid. Îmbracă-te corespunzător pentru vremea de afară și aleargă într-un parc sau pe malul mării, dacă vrei să scapi rapid de kilogramele în plus, luate de Sărbători. Vremea se pare ca ține cu iubitorii de mișcare in aer liber.

3. Ciclism - mersul pe bicicletă este la fel de eficient și în sală sau acasă, pe bicicleta staționară, ca și în aer liber. Cum afară este ca primavara, e și păcat să nu profiți. În funcție de intensitatea pedalatului, poți arde între 250 calorii în 30 minute până la 1000 calorii pe oră.


4. Dans - este perioada din an în care, pe lânga mâncare , ne distram la maxim. Profită de aceste zile libere și ieși undeva la dans, dansează in casă, organizeaza petreceri / concursuri de dans amuzante cu prietenii și astfel te vei și distra, vei arde și calorii.  Într-o oră de dans, poți arde între 600 și 800 calorii, iar dacă alegi să dansezi singură acasă poți scăpa de orice inhibiții și antrenamentul devine mai eficient.

5. Înot - cu putere de ardere de până la 800 calorii pe oră, înotul este și el o modalitate rapidă de a slăbi chiar și iarna. Iți povesteam aici cum a fost la Acvatonic MedSpa Eforie, dar sunt multe locații similare și în Constanța și în țară , prin urmare vei putea scăpa ușor de kilogramele în plus și după o oră de ture prin bazin te poți relaxa și într-un jacuzzi sau cu un masaj.

6. Mersul pe jos - chiar dacă optezi pentru cea mai "leneșă" formă de mișcare, mersul pe jos, tot vei reuși să slăbești. O plimbare în ritm alert poate arde până la 360 calorii pe oră. Dacă ai la dispoziție o pantă pe care să o urci în mers rapid, poți crește numărul caloriilor consumate.

Orice modalitate de mișcare alegi, este important să o aplici zilnic.
Îți doresc Sărbători fericite în continuare, distracție maximă, mișcare și măsură la măncare !

S-ar putea să-ți placă și

2 comentarii