Kangoo Jumps - sari si slabesti. 33 de beneficii

by - 25 mai

Kangoo Jumps este sigur si ofera multe beneficii asupra sanatatii, pentru toata lumea, indiferent de varsta. Acest gen de exercitii este atat de distractiv incat vei uita ca faci asta pentru a slabi. Niciodata un sport nu a fost atat de placut, sigur si usor de invatat.

Uita de dietele stricte! In timp ce tii o dieta echilibrata, poti adauga o activitate placuta: exercitiile lejere de Kangoo Jumps.
Cu Kangoo Jumps vei consuma multe calorii si vei scapa de kilogramele nedorite, datorita faptului ca stimuleaza sistemul limfatic. Sistemul limfatic este reprezentat de lichidul care circula intre celulelor noastre, pentru a transporta deseurile si toxinele, din organismul nostru, mentinandu-l sanatos.

Cei mai multi dintre noi nu sunt constienti ca trupurile noastre contin de patru ori mai mult lichid limfatic decat sange. Cu toate acestea sistemul nostru limfatic, care este, de asemenea, sistemul nostru imunitar, nu are o pompa, cum ar fi inima, pentru a pastra lichidul sau in miscare.

Acesta depinde de miscarile noastre naturale pentru circulatie! Daca nu ne miscam suficient, nivelul marit de toxine dezechilibreaza sistemul nostru limfatic si "otraveste" celulele. In unele locuri limfa se transforma in celulita nedorita si stim foarte bine cat de greu este de eliminat. 

Daca faci aceste exercitii de Kangoo Jumps doar pentru cateva minute in fiecare zi te vor ajuta la dezvoltarea acestui echilibru intre consumul de alimente si exercitii fizice. 

Cele 33 de beneficii ale exercitiilor cu efect de ricosaj:

Efect de ricosaj este un exercitiu care reduce grasime din organismul tau; iti tonifica bratele, picioarele, coapsele, abdomenul si soldurile; iti creste agilitatea; iti intareste muschii; iti imbunatateste ritmul cardiac; te ajuta sa-ti revigorezi corpul atunci cand esti obosita, si, in general, te ajuta sa fii intr-o stare buna de sanatate. 
  
1. Asigura o crestere a fortei gravitationale, care intareste sistemul musculo-scheletic.

2. Protejeaza articulatiile de surmenajul cronic aparut in urma exercitiilor pe suprafete dure.

3. Te ajuta sa gestionezi compozitia organismului si imbunatateste raportul musculatura-grasime. 

4. Creste capacitatea respiratiei.

5. Ajuta circulatia oxigenului in tesuturi. 

6. Stabileste un echilibru mai bun intre oxigenul necesar pentru tesuturi si oxigenul pus la dispozitie.

7. Ajuta circulatia limfatica prin stimularea valvelor in sistemul limfatic.

8. Tinde sa reduca presiunile arteriale aparute in timpul efortului.

9. Diminueaza timpul in care presiunea arteriala ramane la un nivel anormal dupa o activitate severa.

10. Ajuta la reabilitarea unei probleme de inima.

11. Creste activitatea functionala a maduvei osoase  in productia celulelor rosii din sange.

12. Imbunatateste rata de repaus a metabolismului, astfel incat mai multe calorii sunt arse dupa exercitiu pentru mai multe ore.

13. Determina muschii sa presteze munca privind miscarea fluidelor prin intermediul organismului pentru a usura sarcina inimii.

14. Scade volumul de sange din vene, prevenind edemul cronic.

15. Incurajeaza circulatia colaterala prin cresterea numarului de capilare in muschi si scaderea distantei dintre capilare si celulele tinta.

16. Intareste inima si alti muschi din corp, astfel incat muschii sa lucreze mai eficient.

17. Permite repausul cardiac, astfel incat inima sa bata mai rar in timpul exercitiilor. 

18. Scade nivelul colesterolului si trigliceridelor.

19. Scade lipoproteinele cu densitate joasa (rau) si creste lipoproteinele cu densitate mare (bine) in cadrul exploatatiei sangelui in
incidenta unei bolii coronariene.

20. Ajuta la repararea tesuturilor.

21. Creste numarul mitocondriilor din celulele musculare, esentiale pentru rezistenta.

22. Adauga la rezerva alcalina a corpului, care pot fi importanta  intr-un caz de urgenta care necesita efort prelungit.

23. Imbunatateste coordonarea dintre propreceptori in articulatii, transmiterea impulsurilor nervoase la si de la creier, transmiterea
impulsurilor nervoase si capacitatea de reactie a fibrelor musculare.

24. Imbunatateste capacitatea de reactie a creierului la aparatul vestibular din cadrul urechii interne, imbunatatind astfel echilibrul.

25. Ofera scutirea durerilor de gat si de spate, dureri de cap si alte dureri cauzate de lipsa exercitiului.

26. Imbunatateste digestia si procesele de eliminare.

27. Permite relaxarea mai profunda si mai usoara, dar si un somn mai bun.

28. Duce la o mai buna performanta mintala, cu procese de invatare mai rapide.

29. Restrange disconfortul si oboseala menstruala la femei.

30. Reduce cazurile de raceli, alergii, tulburari digestive si probleme abdominale.

31. Tinde sa incetineasca atrofierea in procesul de imbatranire.

32. Este o modalitate eficienta prin care utilizatorii castiga un sentiment de control si o mai buna imagine de sine.

33. Este distractiv!

Persoanele care recurg la antrenamentele de kangoo jumps sunt capabile sa lucreze mai mult, sa aiba un somn mai bun si sa se simta mai putin tensionate si nervoase. Efectul nu este doar psihologic, deoarece sariturile de cangur impotriva gravitatiei, fara traumatisme la nivelul sistemului musculo-scheletic, este una dintre cele mai benefice exercitii de aerobic dezvoltate vreodata.
Sursa : http://femina.rol.ro

S-ar putea să-ți placă și

0 comentarii